ادعای رومانو؛ فرانک لمپارد سرمربی چلسی شد

ادعای رومانو؛ فرانک لمپارد سرمربی چلسی شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که چلسی در روز های گذشته گراهام پاتر را از کار برکنار کرده است، به نظر می رسد که قرار است فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی موقت خود تا پایان فصل انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، برونو سالتو در بازی چلسی - لیورپول روی نیمکت چلسی نشست اما قرار نیست که او تا پایان فصل مربی موقت چلسی باشد چرا که به نظر می رسد مدیران چلسی برای این قضیه با فرانک لمپارد به توافق رسیده اند.

به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات دنیای فوتبال، لمپارد قرار است سرمربی موقت چلسی شد و باشگاه لندنی یک قرارداد به فرانک لمپارد تا پایان فصل جاری ارائه داده است و لمپارد هم این پیشنهاد را پذیرفته است و می خواهد دوباره سرمربی چلسی شود.

لمپارد یک بار به مدت 18 ماه هدایت چلسی را بر عهده داشت که در مجموع عملکرد خوبی در آن دوران نداشت و توماس توخل در ابتدای سال 2021 جای او را گرفت و توانست تیمی که لمپارد هدایت آن را بر عهده داشت و نتایج خوبی با آن نمی گرفت را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند.

در هر صورت به نظر می رسد که لمپارد سرمربی موقت چلسی است. به گفته رومانو باشگاه چلسی همچنان به جست و جو برای سرمربی جدید خود برای فصل بعد ادامه می دهد.

1470