پنالتی گاریدو برای بارسایی‌ها اشتباه بود/ کارت زرد آدان بخشیده شد

پنالتی گاریدو برای بارسایی‌ها اشتباه بود/ کارت زرد آدان بخشیده شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا برخورد آنتونیو آدان، دروازه‌بان رئال بیتس با لیونل مسی که منجر به اعلام یک خطای پنالتی به سود آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا شد را خطا ندانست.

در جریان بازی چهارشنبه شب دو تیم، دروازه‌بان بتیس برای دفع تهدیدی که با یک پاس عمقی روی دروازه‌‌اش شکل گرفته بود، از محوطه 6 قدم خارج شد و توپ را مشت کرد هرچند که در ادامه آن حرکت و پس از دور کردن توپ با لیونل مسی برخورد شدیدی داشت که منجر به مصدومیت مهاجم آرژانتینی بارسا و اعلام یک ضربه پنالتی از سوی بیکاندی گاریدو به سود میزبان شد. گاریدو همچنین بابت این اتفاق به آدان کارت زرد نشان داد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا نه تنها اعلام کرده که برخورد آدان با مسی خطای پنالتی نبوده، بلکه کارت زرد این دروازه‌بان اسپانیای را از کارنامه انضباطی او پاک کرد. پنالتی که دارو به سود بارسا اعلام کرد نقطه عطفی در بازی بود و استارت پیروزی قاطعانه 4 بر صفر کاتالان‌ها را زد.

طبق اعلام کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال اسپانیا این آدان نبوده که با مسی برخورد کرد و نیت او صرفاً دور کردن توپ بوده است. این کمیته معتقد است که در حقیقت مسی با آدان برخورد کرده است. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا با وجود نادرست دانست پنالتی تقدیم شده به بارسلونا، از تصمیم گاردیو برای اخراج په‌په مل، سرمربی بتیاس به خاطر اعتراض فراوان به داور بعد از اعلام پنالتی به سود کاتالان‌ها، حمایت کرده است. مل پس از بازی گفت که هیچ یک از حرکاتش در کنار زمین سزاوار اخراج شدن نبوده است و هرآنچه داور در گزارش خود بنویسد دروغ است. به همین دلیل انتظار می‌رود که محرومیت دو سه جلسه‌ای در انتظار سرمربی بتیس باشد.

انتهای پیام/