تلاشهای بیهوده برای تغییر مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال/ علوی از فدراسیون، کنار نمی رود!

تلاشهای بیهوده برای تغییر مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال/ علوی از فدراسیون، کنار نمی رود!

پایگاه خبری فوتبالی- از صبح امروز یکی دو خبرگزاری مدعی شدند که امیرمهدی علوی از فدراسیون فوتبال رفته است اما پیگیریهای فوتبالی نشان می دهد که این خبر درست نیست.

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری مهر ساعاتی پیش مدعی شد که امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال که یکی از چهره‌های مورد اعتماد مهدی تاج محسوب می‌شود، به دلیل برخی مسائل، از فدراسیون فوتبال جدا شده و علیرضا وهابی که پیش از این در روابط عمومی سازمان لیگ حضور داشته، امروز به عنوان معاون روابط عمومی در جلسه با دبیرکل فدراسیون فوتبال شرکت کرده است و به جای او مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال شده است!

این خبر در حالی منتشر شده که بر اساس اطلاعات فوتبالی، گویا یکسری دلخوری‌هایی برای امیرمهدی به وجود آمده که باعث شده او چند روزی در محل کارش در فدراسیون فوتبال حاضر نشود منتهی خبر جدایی او از فدراسیون فوتبال صحت ندارد و مهدی تاج حاضر نیست این چهره نزدیکش را از دست بدهد.

امروز سایت طرفداری هم به این موضوع پرداخته و خبر خبرگزاری مهر را رد کرده است.

بر اساس فکتهای موجود در این گزارش، به نظر می‌رسد در انتشار این خبر، پای شیطنت یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال در میان بوده که ظاهرا رابطه خوبی با علوی ندارد و از روزهای آغاز حضورش هم دلش نمی خواسته علوی در فدراسیون فوتبال باشد  اما علوی کارهای رسانه ای فدراسیون را به خوبی انجام داده و پس از حضور او، امور رسانه ای فدراسیون، رنگ و بو و حال و هوای دیگری گرفته است.

نکته جالب اینجاست علیرضا وهابی به درخواست امیرمهدی علوی به بخش روابط عمومی فدراسیون فوتبال اضافه شده و خبر حضور او به جای علوی، کاملا اشتباه است.

علوی که در روزهای سخت مهدی تاج، کنار او بوده به این راحتی ها و با فشار این مدیر رده بالای فدراسیون برکنار نمی شود. عجیب اینجاست که چندین نامه از طرف سازمان بازرسی برای برکناری این مدیر رده بالا به فدراسیون فوتبال رسیده است اما مهدی تاج به خاطر ماجراهای استقلال فدراسیون، نمی خواهد فعلا این مدیر را برکنار کند. 

البته این مدیر در چند وقت اخیر برای حذف چهره های نزدیک به مهدی تاج، تلاشهایی داشته و امیرمهدی علوی تنها یک نفر از بین نفراتی است که این مدیر قصد حذف آنها را دارد! مهدی تاج البته در مقابل این تحرکات، مقاومت کرده اما ادامه این روند، برای فدراسیون مهدی تاج، مشکل ایجاد خواهد کرد!