روایت لواندوفسکی از سخت‌ترین لحظه زندگی‌اش

روایت لواندوفسکی از سخت‌ترین لحظه زندگی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا  جامهای فردی و تیمی زیادی را درو کرده اما به نظر می رسد که در زندگی شخصی شرایط آسانی را نداشته است.

به گزارش فوتبالی، ستاره بارسلونا در یک مستند در کنار همسرش آنا از یکی از سخت ترین لحظات زندگی خود که مربوط به سقط جنین همسرش بوده، یاد کرد، اتفاقی که مربوط به قبل از یورو 2016 است. این مهاجم در مصاحبه با بیلد بیان کرد:" باید روی فوتبال تمرکز می کردم اما در کل این مدت مسئله مهم تری در ذهن من وجود داشت. هواداران اطلاعی نداشتند و فقط انتظار داشتند که روبرت همیشگی باشم و گل بزنم. یورو در کشور فرانسه را در یاد دارم. در آن زمان آنا و من منتظر بچه دار شدن بودیم. آنا برای دیدن من به اردوی تیم ملی لهستان آمده بود و در آن زمان بچه را از دست دادیم. در زندگی شخصی ناراحت و غمگین هستی اما وقتی وارد زمین می شوی، مجبوری که روی کار خودت تمرکز کنی. لحظات دشواری برای خانواده ما بودند. بعد از آن باید در یورو در فرانسه حضور پیدا می کردم که به یک چهارم نهایی رسیدم. نمی توانستم مشکلات خانوادگی را فراموش کنم. چالش بزرگی برای من بود. سعی کردم که با لحظات دشوار هماهنگ شوم و بتوانم درون زمین بهترین عملکردم را داشته باشم."

البته روبرت و آنا یک سال بعد صاحب فرزند دیگری به نام کلارا شدند که البته به دنیا آوردن آن بچه هم برای همسر لواندوفسکی تجربه سختی بود.

4125