واکنش توخل به اولین ناکامی بزرگش در بایرن مونیخ

واکنش توخل به اولین ناکامی بزرگش در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در تصمیمی غیرمنتظره یولیان ناگلسمن را اخراج کرد و توماس توخل را به عنوان جانشین وی انتخاب کرد اما شروع کار مربی جدید باواریایی ها چندان موفقیت آمیز نبوده است.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با شکست در مقابل فرایبورگ با نتیجه دو بر یک، از یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان حذف شد. توماس توخل سرمربی تازه وارد بایرن مونیخ در پایان بازی مسئولیت این ناکامی را پذیرفت.

صدرنشین بوندسلیگا به دنبال پیروزی مقابل فرایبورگ در وقت اضافه بود. در جریان بازی ضربه سر دایو اوپامکانو با ضربه نیکولاس هافلر پاسخ داده شد. گل لوکاس هولر در وقت اضافه اما به شوک بزرگی برای بایرن مونیخ تبدیل شد. توخل که دومین بازی خود را در بایرن مونیخ تجربه می کرد، مسئولیت شکست را پذیرفت. وی اظهار داشت:" زیاد عصبانی نیستم. روی دو شوت دو گل دریافت کردیم. فرایبورگ موقعیت دیگری نداشت. بدون تردید پاس آخر و ضربه آخر نکات مهمی بودند اما در جریان بازی موقعیت های خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نهایت ما مقصر هستیم. ناراحت هستیم که در یک چهارم نهایی در خانه شکست خوردیم و قطعا من مسئول این شکست هستم."

توخل در اولین بازی خود در بایرن مونیخ در مقابل بروسیا دورتموند با نتیجه چهار بر دو پیروز شده بود اما از صعود به نیمه نهایی جام حذفی آلمان باز ماند.

4125