پایان دیوانه وار بازی یوونتوس و اینتر؛ دلیل سه اخراج چه بود؟

پایان دیوانه وار بازی یوونتوس و اینتر؛ دلیل سه اخراج چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در میان یوونتوس و اینتر در حالی به پایان رسید که در دقایق پایانی درگیری شدیدی میان بازیکنان دو تیم رخ داد.

به گزارش فوتبالی، گل لوکاکو در دقیقه 95 باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود. خوشحالی بعد از گل ستاره بلژیکی باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد و در نهایت لوکاکو، سمیر هندانوویچ و خوان کوادرادو اخراج شدند و بازی برگشت را از دست دادند.

لوکاکو با گلزنی از روی نقطه پنالتی در وقت اضافه توانست گل خوان کوادرادو در ورزشگاه آلیانس یوونتوس در تورین را جبران کند. ستاره بلژیکی پس از گلش به سوی هواداران حریف، "هیس" نشان داد. هواداران یوونتوس که در آن نقطه بودند، در طول بازی صدای میمون در می آوردند و لوکاکو بدین طریق می خواست از انها انتقام بگیرد. داور بازی نیز به لوکاکو به علت تحریک هواداران کارت زرد نشان داد تا این بازیکن دومین کارت زردش را دریافت کند و اخراج شود.

اما این پایان درگیری ها نبود. پس از سوت پایان بازی، حرفهایی میان بازیکنان دو تیم رد و بدل شد که با خشم هندانوویچ همراه شد که هم تیمی هایش سعی کردند که او را آرام کنند. کوادرادو که قصد مشت زدن به دروازه بان اینتر داشت هم با کارت قرمز مواجه شد که این بازیکن احتمالا با جریمه ای سنگین تر مواجه خواهد شد. درگیری بازیکنان دو تیم در پایان بازی و تونل رختکن هم ادامه پیدا کرد.

4125