اولین فینالیست جام حذفی اسپانیا مشخص شد

اولین فینالیست جام حذفی اسپانیا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - اوساسونا موفق شد با عبور از سد اتلتیک بیلبائو تبدیل به اولین فینالیست این فصل از رقابت های کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی، در ورزشگاه سن مامس که ورزشگاه خانگی اتلتیک بیلبائو است، در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا، اوساسونا و اتلتیک بیلبائو به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در مجموع این اوساسونا بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک راهی فینال شود. در بازی رفت اوساسونا با نتیجه یک بر صفر اتلتیک بیلبائو را شکست داده بود.

در این بازی اتلتیک بیلبائو تلاش زیادی کرد تا به بازی برگردد و به فینال صعود کند. بیلبائویی ها در دقیقه 33 توسط ایناکی ویلیامز گل اول بازی را به ثمر رساندند. بیلبائو در پایان 90 دقیقه با نتیجه یک بر صفر پیروز شد اما چون بازی رفت را اوساسونا با نتیجه یک بر صفر برده بود، در نهایت همه چیز مساوی شد و کار به وقت های اضافه کشید.

در وقت های اضافه در دقیقه 116 اوساسونا توسط پابلو ایبانیز گل مساوی خود را زد و بازی یک بر یک مساوی شد و در پایان 120 دقیقه با این نتیجه به پایان رسید تا در مجموع اوساسونا با نتیجه دو بر یک راهی فینال جام حذفی اسپانیا شود.

به این ترتیب برنده بازی رئال مادرید و بارسلونا، در فینال جام حذفی اسپانیا با اوساسونا روبرو خواهد شد.

1470