آه ناگلزمان دامن بایرن مونیخ را گرفت/ حذف غیرمنتظره باواریایی‌ها از جام حذفی

آه ناگلزمان دامن بایرن مونیخ را گرفت/ حذف غیرمنتظره باواریایی‌ها از جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار برابر فرایبورگ با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا توماس توخل خیلی زود طعم شکست و حذف از رقابت‌های جام حذفی را بچشد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان (دی اف بی پوکال)، از ساعت 22:15 به وقت تهران، تیم‌های بایرن مونیخ و فرایبورگ در استادیوم آلیانتس آرنا مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که باواریایی‌ها با برد چهار بر صفر مقابل ماینتس و فرایبورگ با پیروزی دو بر صفر برابر ساندهاوزن به این مرحله رسیده بودند. بایرن که هفته پیش به خاطر بی انضباطی، حکم اخراج یولیان ناگلزمان را صادر کرد، امیدوار بود تا در این فصل با توماس توخل به قهرمانی جام حذفی برسد، اما اوضاع طور دیگری رقم خورد.

ذر کل بازی، بایرن مونیخ با قاطعیت تیم برتر میدان بود. آن‌ها در دقیقه 19، توسط دایوت اوپامکانو به گل اول رسیدند، اما نیکولاس هوفلر در دقیقه 27 بازی را به تساوی کشاند. 

در نیمه دوم شاگردان توخل چندین و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه فرایبورگ پیش رفتند، اما در دقیقه 90+3، توپ در محوطه جریمه به دست جمال موسیالا برخورد کرد تا مهمان صاحب یک ضربه پنالتی شود و لوکاس هولر موفق شد با گل کردن پنالتی، حکم حذف بایرن مونیخ را امضا کند. 

4416