رئال مادرید یک غایب در ال‌کلاسیکو دارد، بارسلونا چهار تا

رئال مادرید یک غایب در ال‌کلاسیکو دارد، بارسلونا چهار تا

پایگاه خبری فوتبالی - لیست رئال مادرید و بارسلونا برای ال کلاسیکوی چهارشنبه شب در دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در دور رفت در برنابئو با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و حالا دو تیم در نیوکمپ به مصاف هم می روند. آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی رئال مادرید از مصدومیت برگشته است و شانس حضور در ترکیب را دارد. فرلاند مندی که ادامه فصل را از دست داده، تنها غایب رئال مادرید در این بازی حساس خواهد بود و آنچلوتی تقریبا همه نفراتش را در اختیار دارد. به نظر می رسد که ناچو به جای مندی در پست دفاع چپ قرار بگیرد. لیست رئال مادرید بدین شرح است: تیبو کورتوا، آندری لونین، لوئیز لوپز، دنی کارواخال، ادر میلیتائو، داوید آلابا، خسوس وایخو، ناچو فرناندز، آلوارو اودریوزولا، لوکاس وازکز، آنتونیو رودیگر، تونی کروس، لوکا مودریچ، ادواردو کاماوینگا، فدریکو والورده، اورلین شوامنی، دنی سبایوس، ادن هازارد، کریم بنزما، مارکو آسنسیو، وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و ماریانو دیاز.

بارسلونا نیز در حالی به بازی مقابل رئال مادرید رسید که فرنکی دی یونگ، عثمان دمبله، آندریاس کریستنسن و پدری گونزالس را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. هافبک هلندی در نهایت به بازی نرسید و فردا شب غایب خواهد بود. لیست بارسلونا بدین شرح است : ترشتگن، آرائوخو، بوسکتس، لواندوفسکی، فاتی، فران تورس، اینیاکی پنیا، مارکوس آلونسو، جوردی آلبا، کسیه، سرجی روبرتو، رافینیا، کنده، اریک گارسیا، بالده، مارک کاسادو، گاوی، پابلو توره، آرنائو تناس، آلارکون، استانیس و الیکس گاریدو.

4125