پیش بازی چلسی - لیورپول؛ اولین بازی آبی‌های لندن پس از برکناری پاتر

پیش بازی چلسی - لیورپول؛ اولین بازی آبی‌های لندن پس از برکناری پاتر

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 22:30 به وقت ایران، در یک بازی معوقه از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی به مصاف لیورپول می رود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار می شود و به این ترتیب چلسی میزبان این دیدار است. باشگاه چلسی به تازگی سرمربی خود یعنی گراهام پاتر را از کار برکنار کرده است. این سرمربی پس از اخراج توماس توخل سکان هدایت چلسی را در دست گرفته بود اما اصلا عملکرد خوبی نداشت و در نهایت پس از باخت چلسی مقابل استون ویلا از کار برکنار شد. اکنون برای بازی چلسی مقابل لیورپول، برونو سالتو روی نیمکت چلسی نشسته است. چلسی در حال حاضر در رده یازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد 38 امتیازی است و بعید است در این فصل بتواند سهمیه اروپایی به دست بیاورد.

در سوی دیگر میدان، لیورپول پس از این که موفق شد هفت گل به منچستر یونایتد بزند، دیگر نتوانسته است طعم پیروزی را بکشد و سه شکست داشته است. لیورپول در آخرین بازی خود مقابل منچسترسیتی شکست خورد. یورگن کلوپ به طور کلی اوضاع خوبی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس نداشته است. تیم او اکنون با 42 امتیاز در رده هشتم است. لیورپول می خواهد در هفته های باقی مانده از این فصل از رقابت ها، امتیازات لازم را جمع آوری کند تا شاید بتواند سهمیه اروپایی برای فصل آینده به دست بیاورد.

به طور کلی نه چلسی، نه لیورپول در فرم همیشگی خود نیستند و این دو تیم در حال حاضر دو قدرت بزرگ لیگ برتر انگلیس به حساب نمی آیند اما همواره جدال چلسی و لیورپول در نوع خود جذاب و قابل توجه است.

1471