مربی تیم‌ ملی در تبریز برای نیازمند رقیب می‌تراشد!

مربی تیم‌ ملی در تبریز برای نیازمند رقیب می‌تراشد!

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد دو دروازه‌بان تراکتور و سپاهان در نتیجه بازی مهم هفته تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، تراکتور و سپاهان درحالی مهم‌ترین دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد که یکی از دوئل‌های جذاب این مسابقه، رویارویی دروازه‌بان‌های شناخته شده دو تیم در حضور مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی است.

سنگربان سپاهان که در اردوی اخیر تیم ملی حاضر بود و یک نیمه هم برابر تیم ملی کنیا به میدان رفت، در راه حضور در جام جهانی قطر هم گوی سبقت را از گلر تراکتور ربود تا به عنوان دروازه‌بان چهارم راهی دوحه شود.

با این حال محمدرضا اخباری هیچ‌گاه از رقابت برای دعوت به تیم ملی پا پس نکشیده و با اینکه در اردوی اخیر شاگردان قلعه‌نویی حاضر نبود ولی بسیار امیدوار است باتوجه به حضور آلین دینکا مربی دروازه‌بانان تراکتور در تیم ملی با ارائه عملکرد خوب توسط سرمربی جدید هم وارد لیست بهترین‌های ایران شود.

شاید تقابل نیازمند و اخباری درحالی که مربی تیم ملی چند هفته قبل گلر سپاهان را تمرین می‌داد و در بازی این هفته رقیب وی را آماده می‌کند، بسیار جالب توجه باشد. دینکا باید این هفته با آماده کردن اخباری برای شاگرد خود در تیم ملی رقیب بتراشد و البته عملکرد پیام را هم به عنوان مربی تیم ملی زیر نظر داشته باشد. مسئولیت‌های همزمانی که در نوع خود جالب توجه است.

1997