مرحله اول انتخابی المپیک فوتبال بانوان – میانمار/ ایران برابر میانمار قرمز می پوشد

مرحله اول انتخابی المپیک فوتبال بانوان – میانمار/ ایران برابر میانمار قرمز می پوشد

پایگاه خبری فوتبالی- نشست هماهنگی مسابقات انتخابی المپیک فوتبال بانوان امروز در ورزشگاه اصلی دوآنا شهر یانگون برگزار شد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هماهنگی مسئولین و تیم های ایران و میانمار در انتخابی المپیک فوتبال بانوان در گروه B امروز (سه شنبه  15 فروردین ماه) با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا، نمایندگان فدراسیون میزبان (میانمار)، ناظر گروه داوری، سرپرستان تیم های (ایران و میانمار)، مسئولین رسانه ای و پزشک مسابقات AFC در محل برگزاری مسابقات (ورزشگاه دوآنا) برگزار شد. پس از بررسی موارد برگزاری این رقابتها، رنگ پیراهن ملی پوشان ایران در دو بازی مشخص شد.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در اولین دیدار روز چهارشنبه 16 فروردین ماه از ساعت 16 به وقت محلی و ساعت 13 به وقت تهران با پیراهن قرمز به مصاف سفیدپوشان میانمار به میدان می رود.

مسابقه دوم در حالی روز شنبه 19 فروردین ماه برگزار می شود که میزبان با پیراهن یکدست قرمز به مصاف سفیدپوشان ایران می رود.

در ادامه جلسه هماهنگی تیم ها، کادر پزشکی برگزاری مسابقات، با پزشکان در این دوره، نشستی را برگزار و در خصوص اجرای کامل پروتکل های بهداشتی توضیحاتی را ارائه کرد.

لازم به توضیح است، اعظم غلامی، مدیر، دکتر فریناز فهیمی پور، پزشک و زهرا فراهانی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال بانوان در این جلسه حضور داشتند.

گفتنی است، اولین دیدار ایران برابر میانمار فردا چهارشنبه 16 فروردین ماه از ساعت 16به وقت محلی و ساعت 13 به وقت تهران برگزار می شود.

5960