واکنش جالب کلوپ به اخراج پاتر از چلسی

واکنش جالب کلوپ به اخراج پاتر از چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تایید کرد که آینده بسیار مبهمی در آنفیلد دارد و شاید شغلش، تحت تاثیر اخراج گراهام پاتر و براندان راجرز قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست دو بر صفر چلسی مقابل استون ویلا در روز شنبه، آن هم در مقابل چشمان هواداران، تاد بولی دیگر طاقت نیاورد و حکم اخراج گراهام پاتر را 2 شب قبل صادر کرد. پاتر شش ماه قبل جانشین توماس توخل شد، اما نتوانست به بهبود وضع آبی‌های لندن در لیگ برتر کمک کند. البته لازم به ذکر است که تاد بولی از هیچ کمکی به پاتر دریغ نکرد و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، بیش از 350 میلیون پوند خرج کرد و بازیکنانی همچون میخایلو مودریک، ژائو فلیکس و انزو فرناندز را به استمفورد بریج آورد، اما نتوانست نتیجه مطلوبی بگیرد. پاتر از 31 بازی خود، تنها در 12 بازی به پیروزی رسید. 

به نقل از سایت گل، کلوپ در واکنش به خبر اخراج پاتر گفت: "چه می توانم بگویم؟ فکر کنم آینده من در لیورپول، هنوز مورد بحث مدیران است و نمی دانم در این دنیای دیوانه، چگونه هنوز سرمربی لیورپول هستم. می دانم که به خاطر افتخارات گذشته، هنوز سرمربی لیورپول هستم. اگر اولین سال حضورم در آنفیلد بود، شاید شرایط کمی فرق می کرد. من اینجا هستم تا برای باشگاه جام بیاورم."

4416