بارسلونا برای بازگرداندن مسی به دنبال اسپانسر می‌گردد

بارسلونا برای بازگرداندن مسی به دنبال اسپانسر می‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به دنبال یافتن چند اسپانسر جدید است تا بتواند شرایط بازگشت لیونل مسی به نیوکمپ را فراهم کند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2021، لیونل مسی پس از به توافق نرسیدن با سران بارسلونا، مجبور به ترک این باشگاه و پیوستن به پاریسن ژرمن شد. حالا بعد از گذشت نزدیک به دو فصل، شرایط فوق ستاره آرژانتینی در پاریس خیلی خوب به نظر نمی رسد و بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان مدعی هستند که قهرمان جام جهانی 2022، قطعاً در تابستان آینده از پاریسن ژرمن جدا خواهد شد. 

به نقل از سایت گل، بارسلونا محتمل ترین گزینه برای مسی محسوب می شود. به جز بلوگرانا، مسی از لیگ آمریکا و همچنین برخی از کشورهای عربی پیشنهاد دارد. اما خوان لاپورتا و کاتالان‌ها برای بازگرداندن مسی به نیوکمپ کار بسیار سختی دارند. حساب‌های مالی بارسلونا در شرایط وخیمی است و حالا جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به این باشگاه، تایید کرده که بلوگرانا برای دوباره قرارداد بستن با مسی، در حال جذب چند اسپانسر است تا بتواند همه چیز را درست کند. 

البته اگر مسی با این شرایط به بارسلونا بازگردد، دیگر خبری از دستمزد نجومی نیست و باید بخش زیادی از حقوقش را ببخشد و با اسپانسرهای جدید همکاری کند. 

4416