واکنش سرمربی پاریسن ژرمن به هو شدن لیونل مسی

واکنش سرمربی پاریسن ژرمن به هو شدن لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی پاریسن ژرمن معتقد است که سوت‌های هواداران این تیم برای لیونل مسی، کمی زیاده‌روی بود و آن‌ها نباید چنین کاری با فوق ستاره آرژانتینی انجام می دادند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های پاریسن ژرمن و لیون در ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، شاگردان کریستوف گالتیه با نتیجه یک بر صفر باختند تا پنجمین شکست فصل را تجربه کنند. البته باخت پاریس تنها نکته جالب این بازی نبود، بلکه لیونل مسی توسط هواداران این تیم هو شد. 

به نقل از سایت گل، گالتیه درباره هو شدن مسی گفت: "سوت‌هایی که برعلیه مسی زده شد، کمی تند بود. لئو بازیکنی است که بسیار زحمت می کشد. او در نیم فصل اول برای ما کارهای زیادی انجام داد، اما فوتبال ورزش تک نفری نیست و بقیه بازیکنان نیز باید مشارکت داشته باشند."

برخی معتقدند که دوران مسی در پاریسن ژرمن تقریباً رو به پایان است و  این فوق ستاره 35 ساله، در تابستان آینده به دنبال باشگاهی جدید خواهد بود و بارسلونا محتمل ترین گزینه برای مسی محسوب می شود. به جز بلوگرانا، مسی از لیگ آمریکا و همچنین برخی از کشورهای عربی پیشنهاد دارد. 

بازی بعدی شاگردان گالتیه در لیگ فرانسه، شنبه هفته آینده مقابل نیس خواهد بود.

4416