رقابت جذابی که لواندوفسکی و بنزما در این فصل دارند

رقابت جذابی که لواندوفسکی و بنزما در این فصل دارند

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما روز گذشته در بازی رئال مادرید مقابل رئال وایادولید موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما با این سه گل به تعداد 14 گل در این فصل از رقابت های لالیگا رسید و دوباره به کورس رقابت بر سر آقای گلی برگشت. رابرت لواندوفسکی در بازی بارسلونا مقابل الچه موفق شد دو گل به ثمر برساند و به این ترتیب او هم به تعداد 17 گل در این فصل از رقابت های لالیگا رسید. لواندوفسکی در حال حاضر آقای گل این فصل از رقابت های لالیگا است.

از لحظه ای که در تابستان گذشته بارسلونا رابرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ خرید، مشخص بود که در این فصل شاهد رقابت رابرت لواندوفسکی در بارسلونا و کریم بنزما در رئال مادرید در خط حمله هر دو تیم خواهیم بود. اکنون این رقابت به اوج خود رسیده است.

کریم بنزما در این فصل به طور کلی 21 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است و رابرت لواندوفسکی 27 گل در بازی هایی که به میدان رفته است به ثمر رسانده است. البته بنزما و رئال مادرید همچنان در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و برخی ها معتقدند که گل های بنزما در لیگ قهرمانان اروپا ارزش بیشتری نسبت به گل هایی که در لیگ های داخلی به ثمر می رسند، دارد.

1471