توخل به دنبال تکرار تجربه چلسی در بایرن مونیخ

توخل به دنبال تکرار تجربه چلسی در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل به تازگی کار خود را به عنوان سرمربی بایرن مونیخ آغاز کرده است و شروع خوبی در این تیم با پیروزی 4 بر 2 مقابل بروسیا دورتموند داشته است.

به گزارش فوتبالی، پس از اخراج ناگهانی یولیان ناگلزمن، توماس توخل به عنوان سرمربی بایرن مونیخ برگزیده شد. توخل خودش اوایل فصل از هدایت چلسی برکنار شده بود و اکنون جای یک سرمربی اخراجی را گرفته است. بایرن مونیخ بازی های حساسی مقابل منچستر سیتی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پیش رو دارد و باید دید که اوضاع برای شاگردان توماس توخل به چه شکل پیش خواهد رفت.

توماس توخل در فصل 2020/21، در اواسط فصل به جای فرانک لمپارد سرمربی چلسی شد. توخل در همان مقطع کوتاه عملکرد بسیار خوبی در چلسی داشت و توانست در انتهای فصل چلسی را قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کند. اکنون در بایرن مونیخ هم توماس توخل همان رویا را دنبال می کند. در واقع به نظر می رسد که توخل می خواهد تجربه چلسی را در بایرن مونیخ هم تکرار کند و باید دید که موفق به انجام آن می شود یا خیر.

یکی از دلایل مدیران بایرن مونیخ برای برکناری ناگلزمن این بود که آن ها معتقد بودند با ناگلزمن نمی توانند در اروپا به قهرمانی برسند.

1471