بی‌اعتمادی گل‌محمدی به دیاباته؟

بی‌اعتمادی گل‌محمدی به دیاباته؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم اهل مالی پرسپولیس دیگر جایی در اندیشه‌های کادرفنی قرمزها ندارد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که شیخ دیاباته مهاجم بلند قامت و تنومند پرسپولیسی‌ها این روزها با رفع مصدومیت‌های سریالی حضوری فعال در تمرینات قرمزها دارد و می‌تواند برای تیمش بازی کند اما یحیی گل‌محمدی در بازی مقابل مس رفسنجان باز هم ترجیح داد از این بازیکن تنها در دقایق پایانی بازی استفاده کند و دیاباته جایی در ترکیب ثابت این تیم مقابل مس نداشت.

گفته می‌شود مصدومیت‌های سریالی این بازیکن در زمان‌هایی که قرمزها به او نیاز داشتند به مانند بازی رفت مقابل استقلال که لوکادیا هم از این تیم جدا شده بود و همچنین 2 بازی حساس مقابل سپاهان موجب شده تا یحیی گل‌محمدی و اعضای کادرفنی قرمزها دیگر روی او حساب نکنند.

شیخ دیاباته در این فصل در شرایطی به پرسپولیس پیوست که یحیی گل محمدی وسواس خاصی روی انتخاب وی داشت و بارها از جذب وی با اشاره به این موضوع که مصدومیت‌های سریالی‌اش می‌تواند برای برنامه‌های او دردسرساز باشد، امتناع کرد اما بالاخره پس از اینکه نتوانست گزینه مناسبی بعد از جذب لوکادیا پیدا کند راضی به جذب این مهاجم شد.

این بازیکن که طبق نظر بسیاری بدترین خرید قرمزها در این فصل بوده است قرارداد مالی 350 هزار دلاری (بدون آپشن‌های موجود در قرارداد) با پرسپولیسی‌ها دارد اما از همان ابتدای کار مصدوم شد و چندهفته طول کشید تا اولین بازی‌اش را برای سرخپوشان انجام دهد.

7655