هو شدن مسی در پارک دو پرنس/ ناپدید شدن قهرمان جام جهانی در بازی با لیون

هو شدن مسی در پارک دو پرنس/ ناپدید شدن قهرمان جام جهانی در بازی با لیون

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در دیدار پاریسن ژرمن با لیون نتوانست کاری انجام دهد و توسط هواداران هو شد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های پاریسن ژرمن و لیون در ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، شاگردان کریستوف گالتیه با نتیجه یک بر صفر باختند تا پنجمین شکست فصل را تجربه کنند. البته باخت پاریس تنها نکته جالب این بازی نبود، بلکه لیونل مسی توسط هواداران این تیم هو شد. 

بعید است اتفاق خاصی برای پاریسن ژرمن تا پایان فصل رخ دهد. آن‌ها با اختلاف در صدر جدول لیگ فرانسه هستند و چند وقت گذشته نیز از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی کنار رفتند. اما این به معنای نبودن دراما نیست. مسی در هفته گذشته بارها به بارسلونا لینک شده و بسیاری مدعی هستند که قهرمان جام جهانی 2022، فصل آینده در نیوکمپ توپ خواهد زد. این موضوع باعث شده تا هواداران پاریس فکر کنند که مسی دیگر تعلق خاطری به آن‌ها ندارد و دوست دارد هرچه زودتر از فرانسه برود. مسی در بازی با لیون، عملاً خاموش بود و هیچ کار مثبتی در طول بازی انجام نداد، البته به لطف مونپلیه که توانست یک امتیاز از مارسی بگیرد، آن‌ها فعلاً نگران لیگ داخلی نیستند.

4416