قابی دیدنی از گل برگردان بنزما مقابل وایادولید

قابی دیدنی از گل برگردان بنزما مقابل وایادولید

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما در بازی رئال مادرید مقابل وایادولید موفق شد گل چهارم رئال مادرید را در دقیقه 36 به شکلی دیدنی به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در بازی رئال مادرید و رئال وایادولید در این هفته از رقابت های لالیگا خوش درخشید و موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند. کریم بنزما گل سوم خود را به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند. مهاجم فرانسوی رئال مادرید در حالی که رودریگو توپ را سانتر کرده بود، با یک ضربه برگردان موفق شد دروازه سرخیو آسنخو، دروازه بان رئال وایادولید را باز کند و هت تریک خود را تکمیل کند.

کریم بنزما با سه گلی که مقابل رئال وایادولید به ثمر رساند، به تعداد 14 گل در این فصل از رقابت های لالیگا رسید. بنزما همچنان به رقابت با رابرت لواندوفسکی بر سر آقای گلی این فصل از رقابت های لالیگا ادامه می دهد. در واقع کریم بنزما تنها سه گل کمتر از رابرت لواندوفسکی در این فصل از رقابت های لالیگا به ثمر رسانده است.

بنزما فصل گذشته آقای گل رقابت های لالیگا شده بود و اکنون هم در تلاش است تا بتواند دوباره عنوان خود را تکرار کند هر چند که به نظر می رسد امسال بارسلونا قهرمان لالیگا شود.

تماشای گل برگردان بنزما به وایادولید

1471