رئال مادرید با گلباران برای بارسلونا خط و نشان کشید

رئال مادرید با گلباران برای بارسلونا خط و نشان کشید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با گلهای کریم بنزما (سه بار)، آسنسیو و رودریگو گوئس در مقابل وایادولید با نتیجه شش بر صفر پیروز شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با پیروزی مقابل وایادولید اختلاف دوازده امتیازی خود با بارسلونا را حفظ کرد و البته همچنان رتبه دوم را حفظ کرد. در واقع اتلتیکو سخت در تلاش است تا نایب قهرمان شود اما رئالی ها حالا که لالیگا را از دست رفته می دانند، نمی خواهند نایب قهرمانی را هم از دست بدهند.

کریم بنزما در این بازی سه گل زد و به دومین گلزن برتر لالیگا با چهارده گل تبدیل شود. در حال حاضر فقط روبرت لواندوفسکی مهاجم بارسلونا با هفده گل بالاتر از اوست. مارکو آسنسیو، رودریگو گوئس و لوکاس وازکز بقیه گلها را به ثمر رساندند تا رئال مادرید یک پیروزی پرگل را کسب کند. رئالی ها باید چهارشنبه شب در نیوکمپ در دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری شرکت کنند. رئالی ها در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بودند و حالا باید در بازی برگشت کامبک بزنند. 

به هر صورت تیم آنچلوتی که با شکست به بازیهای ملی رفته بود حالا با پیروزی آماده دو ماه حساس فصل شود. رئال مادرید همچنان شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا دارد و بازیهای پیش رو به خصوص تقابل با چلسی و بارسلونا برایشان خیلی مهم است.

تماشای خلاصه بازی رئال مادرید 6-0 رئال وایادولید

4125