برد پرگل بارسلونا پیش از ال کلاسیکو با درخشش لواندوفسکی

برد پرگل بارسلونا پیش از ال کلاسیکو با درخشش لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هفتم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و الچه در ورزشگاه مانوئل مارتینز والرو که ورزشگاه خانگی تیم الچه است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با این پیروزی اختلاف خود را به طور موقت با رئال مادرید به عدد 15 رساند و به نظر می رسد که دیگر باید بارسا را قهرمان این فصل از رقابت های لالیگا دانست. از سوی دیگر بارسلونا و رئال مادرید قرار است چهارشنبه 16 فروردین در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم بروند. این بازی در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری است. بارسا بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برده است و اکنون باید دید که در بازی برگشت چه اتفاقاتی رخ می دهد.

در حقیقت بارسلونا با پیروزی چهار بر صفر مقابل الچه، اکنون روحیه خوبی برای ال کلاسیکو دارد و باید دید که شرایط در آن بازی برای آبی و اناری ها به چه شکل پیش می رود.

در این بازی رابرت لواندوفسکی خوش درخشید و دو گل برای بارسلونا به ثمر رساند. گل های دیگر بارسلونا را آنسو فاتی و فران تورس وارد دروازه الچه کردند.

تماشای خلاصه بازی بارسلونا 4-0 الچه

1470