پیروزی راحت آرسنال و ادامه مسیر قهرمانی

پیروزی راحت آرسنال و ادامه مسیر قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لیدزیونایتد در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آرسنال موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال با هدایت میکل آرتتا در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس در مسیر قهرمانی قرار دارد و با این پیروزی اکنون سه امتیاز دیگر به دست آورد و باید دید که شرایط برایش در هفته های پیش رو به چه شکل خواهد بود.

در روزی که منچسترسیتی موفق شد لیورپول را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد، اکنون آرسنال هم موفق شد لیدزیونایتد را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد و فاصله خود با سیتیزن ها را حفظ کند و همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهد.

در این بازی گابریل ژسوس برای آرسنال دو گل به ثمر رساند و بن وایت و گرانیت ژاکا گل های دیگر آرسنالی ها را وارد دروازه لیدزیونایتد کردند. تک گل لیدز یونایتد را هم راسموس کریستنسن به ثمر رساند و به این ترتیب تیم آرتتا بار دیگر نشان داد که در مسیر قهرمانی جدی است. آرسنال بازی های سختی پیش رو خواهد داشت و باید دید که آرتتا از پس آن ها بر می آید یا خیر.

خلاصه بازی آرسنال 4-1 لیدزیونایتد

1471