پپ گواردیولا رکورد آرسن ونگر را شکست

پپ گواردیولا رکورد آرسن ونگر را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس یک برد خانگی به دست بیاورد و با نتیجه چهار بر یک لیورپول را در ورزشگاه اتحاد در هم بکوبد.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا با این پیروزی به یک عدد ویژه رسید. پیروزی منچسترسیتی مقابل لیورپول در ورزشگاه اتحاد، صدمین برد خانگی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس در حضور پپ گواردیولا بود.

در حقیقت گواردیولا اکنون به تعداد صد برد خانگی به عنوان یک سرمربی در لیگ برتر انگلیس رسیده است. گواردیولا در 128 بازی به این رکورد دست پیدا کرده است. این یک رکورد ویژه برای پپ گواردیولا به حساب می آید.

رکورد قبلی دست آرسن ونگر بود. ونگر با هدایت آرسنال، در 139 بازی موفق شده بود به 100 برد خانگی در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند و اکنون گواردیولا در تعداد بازی های کمتری به این رکورد رسیده است.

پپ گواردیولا از فصل 2016/17 هدایت منچستر سیتی را بر عهده گرفته است و تیم او عملکرد بسیار خوبی در رقابت های لیگ برتر انگلیس داشته است اما اوضاع برای او در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مناسب نبوده است و گواردیولا تاکنون با منچسترسیتی قهرمان چمپیونزلیگ نشده است و باید دید که روزی می تواند به این قهرمانی برسد یا خیر.

1471