منچسترسیتی رکورد ویژه یورگن کلوپ را خراب کرد

منچسترسیتی رکورد ویژه یورگن کلوپ را خراب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در حالی که در ورزشگاه اتحاد گل اول بازی را مقابل لیورپول دریافت کرد، در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر یک لیورپول را شکست دهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، لیورپولی ها در دقیقه 17 این بازی توسط محمد صلاح دروازه منچسترسیتی را باز کردند. این گل روی پاس دیوگو ژوتا به ثمر رسید. پس از این گل، به نظر می رسید که لیورپول در این بازی شکست نخورد اما اوضاع به شکل دیگری پیش رفت.

در واقع لیورپول با هدایت یورگن کلوپ، در 45 بازی اخیر به صورت پشت سر هم در لیگ برتر انگلیس که گل اول را به ثمر رسانده بود، شکست نخورده بود. اما امروز آن ها در حالی که گل اول بازی را وارد دروازه منچستر سیتی کردند، شکست خوردند.

پپ گواردیولا در این فصل از رقابت ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و برایش مهم بود که بتواند لیورپول را شکست دهد و در نهایت موفق شد این کار را هم انجام دهد و باید دید که شرایط در ادامه بازی ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

از سوی دیگر یورگن کلوپ با لیورپول در این فصل عملکرد فصل های گذشته را نداشته است و با ادامه این روند بعید به نظر می رسد که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده به دست بیاورد.

1471