ماجرای درگیری خمز با ریکاردو آلوز از زبان خودش

ماجرای درگیری خمز با ریکاردو آلوز از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی- خمز به شایعه درگیری‌اش با ریکاردو آلوز واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، عملکرد بی‌نقص ریکاردو آلوز بی‌شک او را به یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های این روزهای تراکتور تبدیل کرده است. هافبک پرتغالی تاکنون 12 پاس گل صادر کرده و بااختلاف به صدر جدول پاسورهای لیگ بیست‌ودوم تکیه زده است. 

با این حال شایعاتی در خصوص اختلاف و درگیری میان آلوز با پاکو خمز منتشر شد و حتی نام این هافبک باکیفیت از دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان خط خورد. تسنیم هم درباره ماجرای این درگیری این‌طور نوشته که به نظر آلوز در زمان عقد قرارداد با مسئولان تراکتور توافق می‌کند که روز تولدش 25 مارس (5 فروردین ماه) در هر شرایطی در کشورش باشد.

به همین خاطر او پس از تعطیلات نوروزی لیگ برتر، کمی دیرتر از سایر هم‌تیمی‌هایش به تمرینات اضافه می‌شود که همین موضوع استارت اختلاف او با سرمربی اسپانیایی تراکتور را می‌زند. خمز معتقد است آلوز باید این مسئله را با او هماهنگ می‌کرده اما آلوز نظر دیگری دارد. او می‌گوید با مسئولان باشگاه در این خصوص توافق کرده و دیگر نیاز نداشتی این موضوع را با خمز در میان بگذارد. حتی این رسانه مدعی شده جلسه‌ای میان خمز، نصیرزاده و ریکاردو آلوز برای رفع این اختلاف برگزار خواهد شد.

علیرغم تمام این شایعات خمز که با تماس تصویری میهمان امروز نوروز فوتبالی بود، در واکنش به شایعه اختلافش با آلوز، خیال تراکتوری‌ها را آسوده کرد و گفت: "برایم مهم نیست که در فضای مجازی چه می‌گویند. چیزی را در فضای مجازی منتشر نکرده‌ام و به همین دلیل هم برایم مهم نیست. ما با  جلسه داشتیم. جلسه‌ای که خصوصی‌ بوده و بهتر است نتیجه‌اش هم خصوصی بماند. هواداران نباید درباره آلوز هیچ‌گونه نگرانی داشته باشند."

2509