وقتی دورتموند با توخل قهرمان جام حذفی آلمان شد

وقتی دورتموند با توخل قهرمان جام حذفی آلمان شد

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 20 به وقت ایران، بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند در این هفته از رقابت های بوندسلیگا به مصاف هم می روند و باید دید که اوضاع برای آن ها به چه شکل پیش می رود و در نهایت کدام تیم می تواند در این بازی به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، این بازی یک بازی حساس است چرا که دورتموند در حال حاضر صدرنشین بوندسلیگا است و بایرن مونیخ در رده دوم قرار دارد و نبرد این دو تیم بر سر صدرنشینی در بوندسلیگا است.

سرمربی بایرن مونیخ در حال حاضر توماس توخل است. او در ابتدای فصل هدایت چلسی را بر عهده داشت و در پی نتایج ضعیف خود از کار برکنار شد. یولیان ناگلزمن که سرمربی بایرن مونیخ بود هم اخیر از کار برکنار شد و به این ترتیب توماس توخل سرمربی باواریایی ها شد.

توماس توخل بین سال های 2015 تا 2017 هدایت بروسیا دورتموند را بر عهده داشته است و در آن سال ها عملکرد خوبی با دورتموند داشت. توخل در فصل 2016/17، موفق شد قهرمان رقابت های جام حذفی آلمان شود. دورتموند در نیمه نهایی جام حذفی آلمان در آن فصل موفق شد بایرن مونیخ را شکست دهد و در فینال با گل های عثمان دمبله و اوبامیانگ، اینتراخت فرانکفورت را شکست دهد و قهرمان جام حذفی آلمان شود.

1470