پیشنهاد 100 میلیونی پی‌اس‌جی به آقای گل سری‌آ

پیشنهاد 100 میلیونی پی‌اس‌جی به آقای گل سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که فصل هنوز به پایان نرسیده است و باید تکلیف لیگ فرانسه مشخص شود، به نظر می رسد که پی اس جی تمرکزش را روی فصل آینده و خریدهای تابستانی گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، تیم پاریسی هنوز در مورد تمدید قرارداد مسی و راموس تصمیمی نگرفته و لوئیز کمپوس مشاور ورزشی این تیم به خاطر عملکردش به شدت مورد انتقاد است چرا که نتوانسته نمایش خوبی برای فصل آینده داشته باشد. یکی از اهداف بازیکن پرتغالی، خرید اوسیمهن است که به گفته رادیو مونته کارلو اسپورت، این خرید به اولویت در خط حمله تبدیل شده است.

مهاجم 24 ساله که در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان اروپاست، فصل درخشانی در ناپولی داشته است. در حقیقت لوئیز کمپوس در زمانی که در باشگاه لیل فعالیت می کرد، این بازیکن را کشف کرد و در فصل 19-2018 او را به تیم فرانسوی برد. کمپوس در ان زمان برای خرید اوسیمهن 24 میلیون یورو خرج کرد که این بازیکن نیجریه ای یک سال بعدش با 75 میلیون یورو به ناپولی پرداخت. حالا پی اس جی در نظر دارد که برای خرید این مهاجم 100 میلیون یورو بپردازد. کمپوس اخیرا جلسه ای با اطرافیان این بازیکن داشته است.

پیوستن اوسیمهن به پی اس جی می تواند اقدام مهمی برای بازیکن نیجریه ای باشد. در حقیقت این بازیکن در 29 بازی فصلش  25 گل و پنج پاس گل داشته است و در کنار کواراتسخلیا به رهبر خط حمله ناپولی در لیگ ایتالیا تبدیل شده و توانسته به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ راه پیدا کند.

4125