مدافع رئال مادرید دوباره مصدوم شد

مدافع رئال مادرید دوباره مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - فرلاند مندی مدافع چپ فرانسوی رئال مادرید که به تازگی از مصدومیت برگشته بود و 28 دقیقه مقابل بارسلونا بازی کرده بود، دوباره دچار مصدومیت شد و باید یک ماه از میادین فوتبال دور باشد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می رسید که مندی از مصدومیتش ریکاوری کرده و آماده حضور در ترکیب رئال مادرید است، دوباره با مصدومیت مواجه شده است و باید مدتی از میادین دور باشد. 

در حقیقت به گفته پزشکان رئال مادرید، مندی باید حدود یک ماه از میادین دور باشد و به ریکاوری از مصدومیتش بپردازد. بدین ترتیب این بازیکن بازیهای رئال مادرید در لالیگا در یک ماه آینده و همچنین بازی حساس مقابل بارسلونا در کوپا و دو بازی دشوار مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

یکی از مشکلات مندی در چهار فصل حضورش در رئال مادرید، حجم بالای مصدومیت هایش بوده است که این مشکل در این فصل بیشتر نمود پیدا کرده است. در غیاب وی به نظر می رسد که آلابا، کاماوینگا و ناچو فرناندز گزینه های رئال برای پست دفاع چپ باشند. ناچو به علت محرومیت مقابل وایادولید حضور ندارد اما آلابا ریکاوری کرده و در لیست قرار خواهد گرفت. مدافع اتریشی نیز از مصدومیتی طولانی برگشته و اخیرا در اردوی تیم ملی اتریش حضور پیدا کرده بود.

4125