حسینی: به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند/ روی یک پنالتی بچه‌گانه گل خوردیم

حسینی: به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند/ روی یک پنالتی بچه‌گانه گل خوردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با باخت به فولاد سال نو را خوب شروع نکردیم.

به گزارش فوتبالی، مجتبی حسینی پس از شکست ۲ بر پیکان مقابل فولاد در نشست  خبری، اظهار داشت: متاسفانه سال نو را با وجود همه امیدواری و برنامه ریزی خوبی که قبل از این بازی داشتیم، خوب شروع نکردیم. متاسفانه روی یک پنالتی خیلی بچه‌گانه که بود یا نبود و موقعیتی نبود، با زرنگی مهاجم فولاد یا سهل‌انگاری و بی‌تجربگی بازیکن خودمان رقم خورد و آن پنالتی ضربه مهلکی بود.

وی افزود: فولاد با وجود تلاش و بازی خوب بچه‌های ما با حرفه‌ای گری و تجربه بالاتر بازیکنانش توانست این بازی را در بیاورد. بازی بدی نبود. بچه‌ها زحمت کشیدند اما در نقطه‌ای که باید اشتباه نمی‌کردند، آن پنالتی نقطه تعیین کننده بازی بود.

سرمربی تیم پیکان تصریح کرد: بازی را بد شروع نکردیم، فشار می‌اوردیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم اما متاسفانه بازهم روی یک انتقال دفاع ما دیر رسید. پس از خوردن گل دوم کار خیلی سخت شد. به تیم فولاد که بابت برد زحمت کشید تبریک می‌گویم. بچه های خودمان هم خیلی زحمت کشیدند اما اگر مقابل چنین تیم‌هایی چنین اشتباهاتی کنید و چنین کادوهایی بدهید، تنبیه می‌شوید.

حسینی درخصوص اینکه چرا تیمش با وجود فوتبال خوبی که بازی می‌کند برای هفتمین بازی متوالی در رسیدن به برد ناکام ماند، توضیح داد: به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند. برخی چیزهای فوتبال جزئیات است و وقتی در جزئیات مرتکب اشتباه شوید تنبیه می‌شوید. در صحنه پنالتی فولاد هیچ موقعیتی نبود. مهاجم آن‌ها در محاصره ۴_۳ بازیکن ما قرار داشت اما این بازیکن شگردش است و سال ها اینجوری پنالتی می‌گیرد. شیرجه زدن در ۱۸ قدم را خوب بلد است. ما هم آنالیز کرده و به بچه ها گفته بودیم او خوب شیرجه می‌زند اما متاسفانه بازهم با یک شیرجه خوب توانست از داور یک پنالتی بگیرد.

وی درمورد اینکه آیا پیکان تمام کننده خوبی ندارد یا امشب کریستوفر کنت، دروازه‌بان فولاد عملکرد خوبی داشت به شکلی که احساس می‌شد از مهاجمانش راضی نیست و به همین دلیل تمیروف را وارد بازی کرد که او هم عملکرد خوبی نداشت، گفت: به هر شکل روز خوب دروازه‌بان آن‌ها بود که هم عکس‌العمل‌های خیلی خوبی داشت و هم در بحث تاکتیکی به فولاد خیلی کمک کرد. تاکتیک‌شان این بود توپ را گردش داده و به کنت بدهند تا بلند در زمین ما بزند. در بحث بازی با پا، دروازه‌بان فولاد خیلی قهار است. جدا از  این موضوع چند واکنش خوب داشت. داشته های ما همین است‌ و نمی‌توانیم مدام از بازیکنان خود انتقاد کنیم.

سرمربی پیکان درمورد چالش بین نیمکت‌نشین‌های ۲ تیم در نیمه اول، توضیح داد: چالش نبود. بحث فیرپلی و بازی جوانمردانه این نیست که بازیکن وقتی زیرفشار کم آورده و می‌برد خودش را روی زمین اندازد و بند کفشش را ببندد. چرا ما باید در این حالت بازی جوانمردانه انجام داده و توپ را به حریف بدهیم. این قضیه پیش آمد و به خود علی منصوریان هم گفت بازی جوانمردانه این نیست که بازیکن تیمش با کم آوردن زیرفشار ما خودش را روی زمین اندازد و بند کفشش را ببندد. انتظار هم داشته باشد که پس از نفس تازه کردن بار دیگر ما توپ را به آن‌ها بدهیم‌؟ مخ این قضیه را فیرپلی نمی‌دانم.

2636