واکنش وکیل گوندوگان به پیشنهاد بارسلونا

واکنش وکیل گوندوگان به پیشنهاد بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به دنبال تقویت ترکیبش در فصل آینده است.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها شرایط مالی مناسبی ندارند اما با این وجود به تلاش ها برای تقویت ترکیبشان ادامه می دهند. ایلکای گوندوگان هافبک ترکیه ای - آلمانی یکی از گزینه های مورد علاقه ژاوی به شمار می رود. این بازیکن در پایان فصل به اتمام قرارداد با منچسترسیتی خواهد رسید اما به نظر می رسد که هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است.

حالا ایلهان گوندوگان، عمو و وکیل هافبک منچسترسیتی به گاردین گفته است:" هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده ایم. هنوز گزینه ها برای این که ایلکای در فصل اینده در کدام تیم بازی کند، قطعی نیستند. او در هفته های گذشته فقط روی منچسترسیتی و تولد فرزندش تمرکز داشته است. حالا در مقطع پایانی و کلیدی فصل هستیم و تمام تمرکز ایلکای هم روی همین است."

بارسلونا در تلاش است تا خرید هافبک 32 ساله آلمانی را هر چه زودتر نهایی کند. این بازیکن به صورت رایگان می تواند راهی نیوکمپ شود. البته مشکل این جاست که باشگاه های دیگر حاضرند تا دستمزد بیشتری را بپردازند. این در حالیست که بارسلونا هنوز نتوانسته قرارداد جدید گاوی، آرائوخو و مارکوس آلونسو را فعال سازی کند.

گوندوگان پس از درخشش در دورتموند راهی منچسترسیتی شد و هفتمین فصلش را در این تیم سپری می کند. این بازیکن در این فصل 37 بازی در دورتموند داشته که چهار گل و چهار پاس گل ثبت کرده است.

4125