مسی و رقم زدن بزرگترین بردش با تیم ملی آرژانتین

مسی و رقم زدن بزرگترین بردش با تیم ملی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین بامداد امروز (چهارشنبه) موفق شد با نتیجه هفت بر صفر تیم ملی کوراسائو را در یک بازی دوستانه شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی لیونل مسی هت تریک کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت. این پیروزی هفت بر صفر یکی از بزرگترین برد های لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین بود.

در حقیقت لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین در سال 2015 موفق شده بود مقابل تیم ملی بولیوی با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی برسد. مسی با آرژانتین یک برد هفت بر صفر دیگر هم دارد که به سال 2014 و بازی مقابل هنگ کنگ بر می گردد. اکنون هم تیم ملی آرژانتین با کاپیتانی لیونل مسی موفق شد با نتیجه هفت بر صفر تیم ملی کوراسائو را شکست دهد.

در واقع پیروزی های هفت بر صفر تیم ملی آرژانتین با حضور لیونل مسی، پر گل ترین برد هایی هستند که مسی با تیم ملی آرژانتین تجربه کرده است.

مسی با هت تریک مقابل کوراسائو به تعداد 102 گل ملی رسیده است و اکنون تنها 7 گل تا رسیدن به تعداد گل های ملی علی دایی فاصله دارد و پس از آن فقط کریستیانو رونالدو را بالا تر از خود خواهد داشت و باید دید که می تواند به رونالدو برسد یا هرگز چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

1471