گمانه‌زنی یک رسانه عربی؛ زیدان گزینه جانشینی رنار در عربستان

گمانه‌زنی یک رسانه عربی؛ زیدان گزینه جانشینی رنار در عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- آیا فدراسیون فوتبال عربستان با یک گزینه بسیار سرشناس برای هدایت تیم فوتبال این کشور به توافق خواهد رسید؟

به گزارش فوتبالی، بالاخره مسیر هروه رنار از تیم ملی فوتبال عربستان جدا شد و این سرمربی فرانسوی به صورت رسمی با فدراسیون فوتبال عربستان قطع همکاری کرد تا هدایت تیم ملی فوتبال زنان کشورش را به عهده گیرد.

در شرایطی که عربستانی‌ها فعلا عجله‌ای برای انتخاب جانشین رنار ندارند، گمانه‌زنی‌ها درباره نفر اول نیمکت این تیم شروع شده است.

طبق ادعای روزنامه الریاضیه عربستان،  «ژرژ ژسوس» سرمربی سابق بنفیکا که در حال حاضر در تیم فنرباغچه ترکیه کار می‌کند، «سعد الشهر» مربی بومی، «زین الدین زیدان» و «روبرتو مانچینی» چهار گزینه مورد نظر فدراسیون فوتبال عربستان هستند.

از این جمع، جذابترین گزینه، زیدان فرانسوی است که تا امروز فقط هدایت رئال مادرید را به عهده داشته و اگرچه بعد از جدایی از این تیم، پیشنهادهای زیادی دریافت کرده اما ترجیح داده فعلا دور از مستطیل سبز باشد.

نکته جالب درباره زیدان – که مورد توجه یکی از سایتهای خبری هم قرار گرفته – این بوده که گفته می‌شد این مربی در سال 2019 جایگزین کی روش در تیم ملی ایران می‌شود. مازیار ناظمی سخنگوی وقت وزارت ورزش در آن مقطع زمانی مطلبی را در توئیتر خود با هشتگ زیدان، کلینزمن و مورینیو منتشر کرد و نوشت: «با شکوه‌تر طلوع می‌کنیم! بزرگان مربیگری فوتبال جهان در صف مذاکره با ایران».

1984