عکس نوشت؛ سه ستاره خط هافبک کرواسی که همچنان می‌درخشند

عکس نوشت؛ سه ستاره خط هافبک کرواسی که همچنان می‌درخشند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی کرواسی در دومین بازی خود در مرحله انتخابی رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی ترکیه رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر صفر در این بازی به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، هر دو گل تیم ملی کرواسی را در این بازی ماتئو کواچیچ به ثمر رساند. کواچیچ در کنار لوکا مودریچ و بروزوویچ، خط هافبک تیم ملی کرواسی را تشکیل می دادند. کرواسی بدون شک یکی از بهترین خط هافبک های دنیا را در اختیار دارد. لوکا مودریچ در 37 سالگی همچنان یکی از بهترین هافبک های کل دنیا به حساب می آید.

تیم ملی کرواسی در دو دوره اخیر جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که در جام جهانی 2018 روسیه نایب قهرمان شد و در جام جهانی 2022 قطر در رده سوم قرار گرفت. یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم ملی کرواسی در جام جهانی های اخیر، خط هافبک بی نظیری بوده که این تیم دارد. به طوری کلی این هافبک های یک تیم هستند که سبک بازی آن تیم را تعیین می کنند و با وجود ابزار هایی مثل مودریچ، کواچیچ و بروزوویچ در خط هافبک تیم ملی کرواسی، این تیم هیچ مشکلی در خلق موقعیت روی دروازه حریفان ندارد.

1471