رضاییان؛ تعویض طلایی که فرشته نجات قلعه‌نویی و تیم ملی شد

رضاییان؛ تعویض طلایی که فرشته نجات قلعه‌نویی و تیم ملی شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست تیم ملی مقابل کنیا به تعویض طلایی امیر قلعه‌نویی تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان که در نیمه اول بازی ایران مقابل کنیا از روی نیمکت شاهد کار هم تیمی‌هایش بود  در بین دو نیمه با تصمیم امیر قلعه‌نویی جایگزین صادق محرمی شد تا بتواند سرعت بیشتری به تحرک سمت راست خط دفاعی بدهد.

حضور رضاییان در ترکیب تیم ملی بهترین اتفاقی بود که در نهایت به نفع تیم ملی و امیر قلعه‌نویی بود و این بازیکن با ارسال پاس گل اول و تاثیرگذاری مستقیم روی گل دوم، پایه‌گذار بازگشت ایران مقابل تیم نه چندان قدرتمند اما سرسخت کنیا بود.

اولین تاثیر رضاییان ابتدا در دقیقه 76 این بازی رخ داد زمانی که یک ضربه ایستگاهی برای ایران در سمت راست به دست آمد و رامین رضاییان اقدام به ارسال آن کرد و محمد محبی با ضربه‌ سر، دروازه کنیا را باز کرد.

دومین تاثیر مدافع راست تیم ملی در دقیقه 84 رخ داد زمانی که باز هم یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه برای ایران به دست آمد و امید نورافکن پشت توپ ایستاد. او تصمیم گرفت با ارسال پاس کوتاه، رضاییان را صاحب موقعیت کند و سانتر این بازیکن با اشتباه گلر کنیا به گل دوم تیم ملی تبدیل شد.

سانتر‌ها، ایستگاهی‌ها، گل‌ها و پاس‌های عالی، از رامین رضاییان حالا پس از سپاهان در تیم ملی هم یک بازیکن طلایی ساخته است، فوتبالیستی که تشنه رسیدن به سطح قبلی‌اش بود و دوباره درخشش را در فوتبال ایران آغاز کرد. انتظار می‌رود او حالا با نمایشی که در 2 بازی تیم ملی با هدایت قلعه‌نویی ارائه کرد در شروع پروژه قلعه نویی برای حضوری قدرتمند در جام ملت‌های آسیا، بازیکن مهمی برای تیم ملی ایران باشد.

نکته قابل توجه درباره رضاییان او در پایان بازی به سمت زنان حاضر در ورزشگاه رفت و پیراهن خود را به سمت آنها پرتاب کرد که طبق اطلاعات خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی بر سر دریافت پیراهن او بین زنان حاضر در آن قسمت ورزشگاه آزادی جر و بحث شدیدی برای گرفتن پیراهن صورت گرفته است.

7655