گزارش لحظه به لحظه از بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان

گزارش لحظه به لحظه از بازی پرسپولیس  - استقلال خوزستان

ورزش > لیگ برتر - دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان در جریان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛یک بازی حساس در داخل خانه.آن هم مقابل قهرمان نیم فصل یعنی استقلال خوزستان.تیمی که امسال به پدیده لیگ برتر تبدیل شده و با مربی اش عبدالله گواردیولا به کمتر تیمی امتیاز داده است.شکست دادن این تیم به یکی از سخت ترین کارهای لیگ تبدیل شده و هر تیمی که مقابل استقلال خوزستان قرار می گیرد کار دشواری دارد.

پرسپولیسی ها در بازی رفت به این تیم باختند و حالا در خانه آمده بودند تا طلسم را بشکنند.طلسمی که به نفع خیلی از تیم های بالای جدولی از جمله استقلال تهران،ذوب آهن و صبا می شود.

در هر صورت شاگردان برانکو بازی را با برتری نسبی که آن هم به خاطر شرایط میزبانی بود آغاز کردند.هجوم و فقط هجوم.در دقیقه شش بازی نخستین صحنه جدی روی دروازه استقلال خوزستان به وجود آمد.احمد نوراللهی با یک ارسال خوب توپ را به عالیشاه رساند تا این بازیکن گل نزن پرسپولیس توپ را با ضربه سر به سمت دروازه خسوس شلیک کند.توپی که واکنش فوق العاده این دروازه بان را به همراه داشت و مانع از این شد تا دروازه تیمش باز شود.

دقیقه  10 و حساب کار همچنان صفر بر صفر.شاید تصور خیلی ها این بود که با توجه به خط  تهاجمی و آشتین پرسپولیس آنها خیلی زود در خانه به گل برسند اما نباید فراموش کرد که خوزستانی ها با 5 گل خورده عنوان بهترین مدافع لیگ را در اختیار دارند.

251 43