بوليوی ؛ شام آخر رنار؟

بوليوی ؛ شام آخر رنار؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال عربستان با هدایت "هروه رنار" مربی فرانسوی خود امشب به مصاف بولیوی خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال عربستان جمعه قبل در دیداری دوستانه با نتیجه ۲ بریک مغلوب ونزوئلا شد تا انتقادها از مربی فرانسوی این تیم شدت بگیرد.

تیم ملی فوتبال عربستان با مربیگری " هروه رنار"در ۱۲ بازی اخیر تنها ۳ بار برنده شده است و ۶ شکست و ۳ تساوی را تجربه کرده است.

این تیم علیرغم پیروزی تاریخی ۲ بریک مقابل آرژانتین در اولین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ اما با دو باخت مقابل لهستان و مکزیک از دور مسابقات کنار رفت تا شیرینی برد روز اول خیلی زود به تلخی تبدیل شود.

اگرچه این روزها انتقادها از رنار بیشتر شده است اما نباید فراموش کرد که او از زمان حضور در تیم ملی عربستان در ماه جولای ۲٠۱۹ در۱۸ بازی که همراه این تیم در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بود تنها یک شکست را پذیرفت و در آن مقطع گزینه ایده آل "شاهین های سبز" به شمار می آمد. 

تیم ملی عربستان درحالی امشب مقابل بولیوی به میدان می رود که این تیم نه چندان قدرتمند منطقه آمریکای جنوبی چند روز قبل در دیداری دوستانه با یک گل مغلوب ازبکستان شده بود و حالا کسب هر نتیجه ای غیر از برد مقابل این حریف سبز و سفید پوش جامعه فوتبال عربستان را راضی نخواهد کرد.

فارغ از نتیجه بازی امشب، بازهم امکان تغییر در راس کادر فنی تیم ملی عربستان وجود دارد چراکه برخی از رسانه های فرانسه از حضور قریب الوقوع رینارد در راس کادر فنی تیم ملی زنان فرانسه خبر داده اند.

مسابقه دوستانه تیم های عربستان و بولیوی از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل آغاز خواهد شد. 

۱۹۷۹