اولونگا در گفت و گو با فوتبالی: پیشنهادی از تیم‌های ایرانی نداشته ام!

اولونگا در گفت و گو با فوتبالی: پیشنهادی از تیم‌های ایرانی نداشته ام!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم الدوحیل قطر و تیم ملی کنیا از تجربه کار با هرنان کرسپو و رویاهای خود با تیم ملی کنیا، پیش از رویارویی با تیم ملی ایران گفت.

به گزارش فوتبالی، مایکل اولونگا مهاجم الدوحیل قطر و تیم ملی کنیا در گفت و گو اختصاصی با فوتبالی، از الگوی فوتبالی خود گفت:" رابین فن پرسی الگوی بچگی من بوده که یک بازیکن چپ پا، با تکنیک و با قابلیت های بالا بوده است."

مهاجم تیم ملی کنیا از علاقه خود برای حضور مجدد در فوتبال اروپا گفت:" اگر این فرصت ایجاد بشود، چرا که نه؟ اما در قدم اول شما باید همان‌جایی که هستید، بهترین عملکرد را ارائه بدهید و بعد از آن می‌توانید به لیگ های اروپایی فکر کنید که کیفیت بالایی دارد."

اولونگا از جاه طلبی های خوب برای شکستن رکورد ها در عرصه ملی و باشگاهی گفت:" قطعا، به عنوان یک مهاجم شما همیشه آرزو دارید که رکوردها را بشکنید. من خاص نیستم اما تلاش میکنم بهترین عملکرد خودم را ارائه بدهم تا به بهترین گلزن کنیا تبدیل شوم و دستاورد های بیشتری داشته باشم."

او درباره احتمال حضور در فوتبال ایران گفت:" صادقانه بگویم، من تا الان هیچ پیشنهادی از سمت تیم های ایرانی نداشته ام ولی من در مقابل استقلال بازی کردم و بعد از آن خیلی از افراد با من ارتباط گرفتند و این نشانه خوبی بود که هواداران ایرانی تیمشان را دوست دارند و حمایت می‌کنند. ما ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم سطح فوتبال آسیا را با عملکرد خوبمان ارتقا بدهیم. ببینیم در آینده چه پیش می آید."

مهاجم کنیایی الدوحیل قطر از شوخی هایی که درباره گلزنی او به آبی های تهرانی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، با خنده اظهار بی اطلاعی کرد:" نه من نظری در این مورد ندارم."

اولونگا از آرزوی فوتبالی خود برای تیم ملی کنیا گفت:" البته که من آرزو دارم تا جایی که بتوانم فوتبال کنیا را به سطح دیگری ببرم تا بتوانیم در رقابت های مهم تری بازی کنیم و با تیم های بزرگتری در فیفا دیدار داشته باشیم. ما داریم تلاشمان را می‌کنیم که در مسابقات قهرمانی آفریقا و جام ملت های آفریقا عملکرد خوبی داشته باشیم و در انتها هم بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم."

وی معتقد است با افزایش تیم های شرکت کننده در جام جهانی، رویای حضور برای کنیا دور از دسترس نیست:" البته که می‌شود. من باور دارم این رویایی هست که هر تیمی می‌تواند داشته باشد و چرا کنیا این رویا را نداشته باشد؟

اولونگا از تجربه همکاری با هرنان کرسپو اسطوره باشگاه اینتر گفت:" بله هرنان کرسپو فوق العاده است. میدانید خیلی لذت بخش است وقتی که مربی شما یکی از اساطیر فوتبال باشد. وقتی بازیکنی به این باکیفیتی به عنوان مربی انتخاب می‌شود، قطعا اتفاق جذابی است بنابراین این تجربه او که به عنوان یک بازیکن و مربی خوب داشته، به ما کمک می‌کند که کیفیت خود را بالا ببریم.

۷۷۶۸