عکس؛ برگزاری مراسم افطار در ورزشگاه خانگی چلسی

عکس؛ برگزاری مراسم افطار در ورزشگاه خانگی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که در ماه مبارک رمضان هستیم، باشگاه چلسی اقدام جالبی انجام داده است و شب گذشته میزبان افراد مسلمانی بود که روزه گرفته بودند و می خواستند افطار کنند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی در اقدامی جالب در ورزشگاه استمفوردبریج مراسم افطاری برگزار کرد. روز گذشته درب های ورزشگاه چلسی به روی مسلمانانی که می خواستند روزه خود را باز کنند، باز بود و به این ترتیب در سکو های ورزشگاه استفمورد بریج و جایگاه ویژه هواداران مراسم افطاری برگزار شد.

باشگاه چلسی با این اقدام تبدیل به اولین باشگاه در لیگ برتر انگلیس شد که یک مراسم افطاری در ورزشگاه خود به طور رسمی برگزار می کند و این فرصت را برای مسلمانان ساکن لندن فراهم می کند که افطار خود را در ورزشگاه استمفورد بریج باز کنند.

استقبال نسبتا خوبی از این مراسم افطاری باشگاه چلسی شده بود و برخی ها روی صندلی ها مشغول خوردن افطاری بودند و برخی هم روی سفره ای که در سکو ها پهن شده بود نشستند و آن جا افطار کردند.

چلسی در این فصل عملکرد خوبی در رقابت های لیگ برتر انگلیس نداشته است و آن ها در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته اند.

1470