دست نیافتنی‌تر شدن رکورد رونالدو در این فیفادی

دست نیافتنی‌تر شدن رکورد رونالدو در این فیفادی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در این فیفادی دو بازی انجام داد که کریستیانو رونالدو در هر دوی این بازی ها خوش درخشید و موفق شد چهار گل به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال در اولین بازی خود در مرحله انتخابی رقابت های یورو 2024 موفق شد با نتیجه چهار بر صفر تیم ملی لیختن اشتاین را شکست دهد که کریستیانو رونالدو در این بازی موفق شد دو گل بزند. رونالدو یک گل زیبا از روی ضربه ایستگاهی در این بازی به ثمر رساند. از سوی دیگر کریستیانو رونالدو شب گذشته در پیروزی شش بر صفر تیم ملی پرتغال مقابل لوکزامبورگ موفق شد دو گل بزند و به این ترتیب این فیفادی را با چهار گل به پایان برساند. تیم ملی پرتغال در این فیفادی دیگر بازی نخواهد داشت.

اکنون کریستیانو رونالدو با این چهار گلی که به ثمر رساند به تعداد 122 گل ملی رسید و رکورد قبلی خود را ارتقا داد. کریستیانو رونالدو بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال است. علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در دوران حرفه ای خود 109 گل به ثمر رسانده بود و لیونل مسی هم تاکنون 99 گل ملی زده است و باید دید که لئو مسی تا انتهای دوران حضور خود در تیم ملی آرژانتین چند گل به ثمر می رساند.

1471