عکس؛ رونالدو و ریکاردو؛ از 2006 تا 2023

عکس؛ رونالدو و ریکاردو؛ از 2006 تا 2023

پایگاه خبری فوتبالی - در کادر فنی حال حاضر تیم ملی پرتغال، مربی دروازه بان ها، ریکاردو است، کسی که خودش روزگاری دروازه بان تیم ملی پرتغال بوده است و یک بازیکن شناخته شده در فوتبال پرتغال به شمار می رفت.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو سوارس پریرا همان دروازه بانی است که در یورو 2004 و جام جهانی 2006 دروازه بان اصلی تیم ملی پرتغال بود. او اکنون مربی دروازه بان های تیم ملی پرتغال است. ریکاردو رابطه بسیار خوبی با کریستیانو رونالدو دارد. او در حال حاضر 47 ساله است و کریستیانو رونالدو 38 سال دارد. در واقع رونالدو وقتی کارش را به تازگی در تیم ملی پرتغال شروع کرد، ریکاردو دروازه بان تیم ملی پرتغال بود و به همین دلیل ریکاردو از بازیکنانی به شمار می رود که در دوره شکوفایی رونالدو هم‌تیمی او بوده است و این قضیه همواره برای کریستیانو رونالدو حس و حال خوبی دارد.

در تمرینات حال حاضر پرتغال می بینیم که رونالدو و ریکاردو همواره با هم بگو و بخند دارند. این تصاویر یادآور زمانی است که ریکاردو هم بازیکن تیم ملی پرتغال بود و در کنار کریستیانو رونالدو تمرین می کرد. رونالدو هنوز هم بازیکن تیم ملی پرتغال است اما ریکاردو مربی دروازه بان های این تیم است. شاید در آینده هم روزی برسد که رونالدو مربی تیم ملی پرتغال باشد!

1471