رکوردی که رونالدو مقابل لوکزامبورگ ثبت کرد

رکوردی که رونالدو مقابل لوکزامبورگ ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در پیروزی شش بر صفر تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی لوکزامبورگ در هفته دوم مرحله انتخابی رقابت های یورو 2024، موفق شد دو گل به ثمر برساند و به طور کلی عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو با این دو گلی که به لوکزامبورگ زد، اکنون در یازده بازی مقابل لوکزامبورگ، به تعداد یازده گل رسیده است. در واقع ستاره پرتغالی یک آمار استثنایی مقابل تیم ملی لوکزامبورگ دارد.

کریستیانو رونالدو تاکنون مقابل هیچ کدام از تیم های ملی، موفق نشده بود تعداد گل های خود را دو رقمی کند اما امشب مقابل لوکزامبورگ، با دو گلی که کریستیانو رونالدو به ثمر رساند، تعداد گل هایش مقابل این تیم به عدد 11 رسید و دو رقمی شد.

در واقع تیم ملی لوکزامبورگ تبدیل به اولین تیم در عرصه ملی شد که از رونالدو بیش از 9 گل دریافت می کند و تعداد گل هایی که رونالدو به آن زده است، دو رقمی شده و از 9 بیشتر است.

کریستیانو رونالدو در دقیقه 9 روی پاس نونو مندز و در دقیقه 31 روی پاس برونو فرناندز موفق شد دروازه تیم ملی لوکزامبورگ را باز کند و به این ترتیب تعداد گل های خود را مقابل لوکزامبورگ دو رقمی کرد.

1470