برد پرگل پرتغال با دبل رونالدو در شب پیروزی آسان ایتالیا

برد پرگل پرتغال با دبل رونالدو در شب پیروزی آسان ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه بازی های هفته دوم مرحله انتخابی رقابت های جام ملت های اروپا یا همان یورو 2024، تیم ملی پرتغال به مصاف لوکزامبورگ رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 6 بر 0 به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد دو گل به ثمر برساند. رونالدو در بازی قبلی تیم ملی پرتغال مقابل لیختن اشتاین هم دو گل زده بود و اکنون هم موفق شد در بازی مقابل لوکزامبورگ دو گل به ثمر برساند و نشان دهد که همچنان در 38 سالگی می تواند در تیم ملی پرتغال عملکرد خوبی داشته باشد. گل های دیگر تیم ملی پرتغال را ژائو فلیکس، برناردو سیلوا، اوتاویو و رافائل لیائو به ثمر رساندند.

در یک بازی دیگر هم تیم ملی ایتالیا به مصاف تیم ملی مالت رفت و در نهایت در این بازی ایتالیایی ها موفق شدند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند. گل اول ایتالیا را در این بازی رتوگی به ثمر رساند و گل دوم هم یک گل به خودی بود که بازیکنان مالت به خودشان زدند. ایتالیا که بازی اول خود را مقابل تیم ملی انگلیس باخته بود اکنون توانست در این بازی به پیروزی برسد و اولین سه امتیاز خود را در این بازی ها به دست بیاورد.

تماشای خلاصه بازی مالت 0-2 ایتالیا

تماشای خلاصه بازی لوکزامبورگ 0-6 پرتغال

1470