رونالدو و خاطره خوشی که از آخرین بازی مقابل لوکزامبورگ دارد

رونالدو و خاطره خوشی که از آخرین بازی مقابل لوکزامبورگ دارد

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 22:15، تیم ملی لوکزامبورگ و تیم ملی پرتغال در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت های یورو 2024 به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت عملکرد کریستیانو رونالدو به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو از آخرین رویارویی خود مقابل لوکزامبورگ خاطره بسیار خوبی دارد. آخرین باری که کریستیانو رونالدو با تیم ملی لوکزامبورگ روبرو شد، به تاریخ 12 اکتبر سال 2021 بر می گردد؛ جایی که تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه پنج بر صفر تیم ملی لوکزامبورگ را شکست دهد. کریستیانو رونالدو در آن بازی سه گل به ثمر رساند و هت تریک کرد. رونالدو با آن هت تریک تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال شد که موفق می شود در رده ملی ده هت تریک انجام دهد.

اکنون رونالدو امیدوار است که امشب هم در بازی مقابل لوکزامبورگ بتواند درخشش ویژه ای داشته باشد و یک هت تریک دیگر برای تیم ملی پرتغال انجام دهد و به این ترتیب تعداد گل های ملی خود را افزایش دهد. رونالدو در بازی مقابل لیختن اشتاین دو گل زد و نشان داد که در 38 سالگی هنوز هم می تواند برای پرتغال بدرخشد.

1470