مشاور ریکاردو آلوز برای انتخاب تراکتور؛ پسر محبوب‌ترین پرتغالیِ تبریز

مشاور ریکاردو آلوز برای انتخاب تراکتور؛ پسر محبوب‌ترین پرتغالیِ تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- ریکاردو آلوز برای حضور در لیگ ایران از چهره آشنایی برای تراکتوری‌ها مشورت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پس از آنکه قربان بردیف هدایت تراکتور را برعهده گرفت، برای تقویت خطوط میانی خود به سراغ گزینه‌‌ای پرتغالی رفت. او ریکاردو آلوز که در غیرت قزاقستان هم شاگردش بود را به خدمت گرفت. آلوز 30 ساله فراتر از انتظارات ظاهر شد و با پاس‌های تماشایی، کیفیت خود را به رخ کشید.

ریکاردو آلوز اما برای آمدن به لیگ ایران، با یکی از هم‌وطنانش مشورت گرفته که نامی آشنا برای تبریزی‌ها دارد. او با پسر تونی الویرا، مربی محبوب تراکتوری‌ها پیش از عقد قرار داد صحبت کرده و در خصوص آشنایی‌اش با الویرا می‌گوید: "او را می‌شناسم اما از پسرش، آنتونیو شناخت بیشتری دارم چون با او در لیگ اسلوونی بودیم. من در المپیالوبلیانی بازی می‌کردم و آنتونیو در هودار حضور داشت. او در آن تیم دستیار بود و پدرش تونی دقیقا زمانی که تیم‌هایمان با هم بازی داشتند، به آنجا آمد تا پسرش را ببیند. آن موقع به نهار یا شام رفتیم. خیلی روز خوبی بود و اتفاقا آنجا راجع به تراکتور حرف زدیم. درباره دوره‌ای که آنها در تراکتور داشتند."

آلوز با بیان اینکه تراکتور مثل خانه و خانواده تونی الویرا و پسرش هست، اضافه کرد: "من هم زمانی که با تراکتور قرارداد بستم با آنتونیو صحبت کردم و او صحبت‌های فوق العاده‌ای در مورد تیم، شهر و هوادارها کرد. تراکتور برای آنها مثل خانه و خانواده است. آنها از قرارداد بستن من با تراکتور خیلی خوشحال شدند چون هم من و هم تراکتور را خیلی دوست دارند و این قرارداد برای همه ما خوب بود."

2509