لغو یک بازی فوتبال در اسپانیا به علت حمله قلبی به یک بازیکن

لغو یک بازی فوتبال در اسپانیا به علت حمله قلبی به یک بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - ورزشگاه آرکانخل شب سختی را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، کوردوبا و راسینگ فرول در حالی در لیگ دسته سه اسپانیا به مصاف هم رفتند که در دقیقه 11 بازی و در حالی که نتیجه با تساوی یک بر یک دنبال می شد، دراگیسا گودلی درون زمین از حال رفت. بعد از آن آمبولانس ها وارد چمن شدند تا جویای حال برادر بازیکن سویا شوند. در حقیقت کادر پزشکی مراحل درمان را آغاز کردند تا این بازیکن با تنفس مجدد به میادین برگردد. شرایط به حدی نگران کننده بود که برخی بازیکنان گریه می کردند.

گودلی پس از عملیات نجات از طریق برانکارد به آمبولانس منتقل شد. این بازیکن در زمان منتقل شدن حس و حال بهتری داشت و مشخص بود که نفس می کشد و بعد از ان به بیمارستان رینا سوفیا ملحق شد. کمی بعد داور اعلام کرد که بازی لغو شده است.

خاویر گونزالس کالوو در مورد شرایط دراگیسا صحبت کرد و گفت:" شرایط این بازیکن پایدار است. دچار مشکل تنفسی و قلبی شده است اما فعلا تحت نظر است و زیر نظر پزشکان بستری شده است."

گودلی فعلا طبق پروتکل ها توسط پزشکان زیر نظر خواهد بود تا شرایط قلبش مورد معاینه قرار بگیرد. این بازیکن احتمالا چند ماهی از میادین دور خواهد بود تا اگر در سلامتی کامل قرار داشت و مشکلی وجود نداشت، به فوتبال برگردد.

4125