شروع درخشان محصول آکادمی رئال مادرید در تیم ملی اسپانیا؛ دبل در چهار دقیقه

شروع درخشان محصول آکادمی رئال مادرید در تیم ملی اسپانیا؛ دبل در چهار دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو ماتو محصول آکادمی رئال مادرید در حالی در سن 32 سالگی اولین بازی ملی خود را داشت که عملکردی بهتر از این را نمی توانست داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که تجربه حضور در بوندسلیگا و تیم های مختلف اسپانیایی را دارد، در بازی اسپانیا و نروژ اولین بازی ملی خود را داشت. خوسلو که در اسپانیول توپ می زند، در دقیقه 81 در حالی وارد زمین شد که اسپانیا با نتیجه یک بر صفر پیش بود. خوسلو در عرض چهار دقیقه دو گل زد تا شب شاهکاری را در اولین بازی خود برای لاروخا داشته باشد.

تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه لاروسالدا با گل دنی اولمو پیش بود اما این خطر را حس می کرد که روی یک غفلت، گل بخورد و پیروزی را از دست بدهد. خوسلو ماتو در این شب اولین بازی ملی خود را داشت که شروعی رویایی را داشت. او گل دومش را روی ارسال فابیان داشت و کمی بعد هم روی ریباند شوت اویارزابال توانست سومین گل بازی را به ثمر برساند و دبل کند.

خوسلو که در آکادمی رئال مادرید رشد کرده، پس از چندین سال حضور در بوندسلیگا به لالیگا برگشت و در این فصل در لالیگا خوش درخشیده است. خیلی ها متعجب هستند که چرا این بازیکن زودتر از این ها اولین بازی ملی خود را نداشته به خصوص که تیم ملی اسپانیا در دوران انریکه با مشکل کمبود مهاجم مواجه بوده است

خلاصه بازی آلمان - پرو

خلاصه بازی اسپانیا - نروژ

4125