رونمایی از پیراهن سوم بارسلونا در فصل 24-2023؛ یادآور لباس معروف رونالدو

رونمایی از پیراهن سوم بارسلونا در فصل 24-2023؛ یادآور لباس معروف رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - وبسایت فوتی هدلاینز که با طراحان پیراهن های باشگاه های مختلف در تماس است و طرح پیراهن تیم ها را معمولا زودتر از موعد منتشر می کند، حالا از پیراهن سوم بارسلونا در فصل 24-2023 که توسط نایکی طراحی شده، رونمایی کرده است.

به گزارش فوتبالی، این پیراهن به رنگ سبز خواهد بود که خیلی ها با دیدن این طرح یاد پیراهن بارسلونا در فصل 97-1996 افتاده اند. در حقیقت رونالدو نازاریو در تنها فصل حضورش در بارسلونا این پیراهن را به تن می کرد.

طرح این پیراهن هر چند که به صورت رسمی تایید نشده اما با استقبال خوبی برای هواداران بارسا همراه شده است. رونالدو نازاریو در ان فصل در بارسلونا توانست 47 گل بزند و عملکرد خوبی داشته باشد. کاتالان ها در آن فصل توانستند فاتح جام در جام اروپا، کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا شوند و به همین خاطر هواداران قدیمی تیم کاتالان از آن فصل خاطره بسیار خوبی دارند. رنگ غالب این پیراهن به رنگ سبز است که البته از رنگ های دیگری نظیر آبی، اناری و مشکی نیز برای طراحی استفاده شده است.

بارسلونا با اینده مبهمی مواجه است چرا که شایعاتی در مورد اخراج آنها از چمپیونزلیگ در سالهای آینده به خاطر پرونده نگریرا مطرح است اما با این وجود سعی می کنند که فصل را به خوبی به اتمام برسانند و فاتح لالیگا و کوپا شوند.

4125