کلاس آموزشی مربی دروازه‌بان‌های PSG برای شاگردان دینکا

کلاس آموزشی مربی دروازه‌بان‌های PSG برای شاگردان دینکا

پایگاه خبری فوتبالی- چهار دروازه‌بان حاضر در اردوی نوروزی تیم ملی، پای کلاس‌ِ درس مربی سرشناس ایتالیایی نشستند.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی که همواره در تیم‌های مختلف از مربی دروازبان‌های سرشناسی استفاده می‌کرد، با حضور دوباره‌اش در تیم ملی به سراغ آلین دینکا، مربی گلرهای تراکتور رفت. این مربی رومانیایی یکی از چهره‌های فنی مطرحی در زمینه پرورش دروازه‌بان‌ها است و تا این لحظه تنها دستیار خارجی قلعه‌نویی در تیم ملی محسوب می‌شود.

 پیش از ظهر امروز کلاسی آموزشی-توجیهی برای چهار دروازبان حاضر در اردوی اخیر برگزار شد که احتمالا بی‌ارتباط با دینکا نبوده است. در این کلاس جیانلوکا اسپینلی، مربی گلرهای پاری‌‌ سن‌ ژرمن و تیم ملی ایتالیا به طور آنلاین نکات و تجربیات خود را با دروازه‌بان‌های ملی‎‌پوش ایران در میان گذاشت.

  این مربی اهل ایتالیا علاوه بر حضور 9 ساله در کادر فنی تیم ملی کشورش، سابقه همکاری با جنوا و چلسی را هم در کارنامه دارد. او از سال 2018 به PSG پیوسته و تا به امروز در این باشگاه پرستاره، شاگردان بزرگی را تمرین داده است.

 در تصاویری که از کلاس آموزشی امروز منتشر شده، چهار دروازه‌بان فعلی دعوت‌شده توسط قلعه‌نویی یعنی علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، پیام نیازمند و حمید پورحمیدی حضور داشته‌اند. سعید الهویی و آلین دینکا دیگر حاضران این کلاس بودند و احتمالا نکات تکمیلی را به گلرهای ملی‌پوش، گوشزد کرده‌اند.

 

2509