جزئیات دوره آموزشی خمز برای مدرسان و مربیان ایرانی

جزئیات دوره آموزشی خمز برای مدرسان و مربیان ایرانی

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال به تشریح جزئیات دوره آموزشی جدید این کمیته با تدریس سرمربی اسپانیایی تراکتور پرداخت.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم شکوری میهمان نوروز فوتبالی بود و درباره مسائل مختلفی به گفت‌و‌گو پرداخت. شکوری که ریاست کمیته آموزش فدراسیون را بر عهده دارد، در بخشی از صحبت‌هایش به جزئیات دوره آموزشی که قرار است با تدریس پاکو خمز برگزار شود، اشاره کرد. 

پیش‌تر هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور هم از برگزاری چنین دوره‌ای خبر داده بود. این دوره از فردا صبح در تبریز آغاز خواهد شد و مدرسان و مربیان سرشناسی در آن حضور خواهند یافت. البته طبق گفته شکوری درخواست برگزاری دوره مشابهی هم برای ژوزه مورایس ارسال شده که بنا به خواسته سرمربی پرتغالی سپاهان، پس از پایان فصل برگزار خواهد شد.

ابراهیم شکوری در خصوص این دوره گفت: " واقعیت این است که اگر بخواهیم سراغ مدرسان خوب خارجی برویم، باید هزینه زیادی انجام دهیم. بنابراین از فرصتی که وجود داشت استفادعه و از مورایس و خمز دعوت کردیم تا دوره‌ای را برایمان در نظر بگیرند. همان طور که می‌دانید خمز از مدرسین سطح بالای یوفا است. به همین خاطر دوره خوبی را برنامه‌ریزی کردیم تا با استفاده از پتانسیل خمز به داشته‌های مربیگری کشور اضافه کنیم."

رئیس کمیته آموزش فدراسیون اضافه کرد: " استقبال بسیار خوبی از این دوره شد. تعداد زیادی از بازیکن‌های سابق تیم ملی مثل رحمان احمدی، محسن بنگر، اسماعیل هلالی و مهدی رجب‌زاده برای حضور در این دوره ابراز علاقه کردند. در ابتدا قرار بود تنها مدرسان در این دوره حضور داشته‌باشند اما با استقبالی که شد، تصمیم بر این شد مربیانی که در سطح ملی بودند هم بتوانند در این دوره شرکت کنند. "

2509